ست کردن قرنیز و دکور
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

ست کردن قرنیز و دکور ، اغلب نادیده گرفته می شود و این در صورتی است که هماهنگ بودن این دو عنصر طراحی داخلی ویژگی و عمق بیشتری را به یک فضا اضافه می کند. با وجود سبک ها و مواد بسیار زیادی که برای ساخت قرنیزها مورد استفاده قرار می گیرد از قرنیز پلی استایرن گرفته تا چوبی ، PVC و… ، یافتن ظاهری که برای خانه و سبک زندگی شما مناسب باشد بسیار مهم است. خواه در حال بازسازی خانه قدیمی خود باشید و یا قصد دارید دکوراسیون داخلی خانه جدید خود را تغییر دهید ، این راهنما چند ایده کلی برای استفاده از قرنیز لوکس و ست کردن قرنیز و دکور متناسب با سبک خانه شما ارائه خواهد داد.

ست کردن قرنیز و دکور

استفاده از قرنیز پلی استایرن جهت ست کردن قرنیز و دکور

قرنیز پلی استایرن که بیشتر اوقات در فضاهای تجاری استفاده می شود ، برای مناطق پر رفت و آمد بسیار ایده آل است. این قرنیز ها از آنجایی که ضد خش و ضد لک هستند ، برای استفاده در راهروها و اتاق های بازی کودک بسیار مناسب می باشند. خوشبختانه نصب قرنیز پلی استایرن نیز نسبتاً آسان است و خود شما هم می توانید در آخر هفته به تنهایی یا به کمک اعضای خانواده این کار را انجام دهید. قرنیز پلی استایرن طول عمر بالا و نگهداری آسانی دارد.

اما گذشته از ویژگی های قرنیز پلی استایرن باید از این قرنیز ها به عنوان یک قرنیز لوکس یاد کنیم. قرنیزهای پلی استایرن موجود در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود هستند بنابراین به راحتی می توان آنها را با طرح ، رنگ و دکور خانه و اتاق ها مطابقت داد. همچنین لازم به یادآوری است که قرنیز پلی استایرن ضد رطوبت بوده بنابراین به راحتی می توان از این قرنیز لوکس در خانه هایی که در مناطق مرطوب هستند و همینطور در سرویس حمام دستشویی استفاده کرد.

ست کردن قرنیز و دکور با قرنیز لوکس

در حال حاضر در جدیدترین سبک های دکوراسیون که به سبک مدرن نیز معروف هستند، متخصصان طراحی داخلی  با استفاده از قرنیزهای ساده ، مسطح و مدرن ظاهری سازگار و براق در سراسر خانه ایجاد می کنند. قرنیز لوکس و مدرن در سبک های امروزی به قرنیزهای دارای سطح صاف و اغلب سفید رنگ گفته می شود. این قرنیزها یک سطح صاف را ارائه می دهند که به کشیده شدن دیوارها کمک کرده و باعث می شود خانه ی شما بزرگتر به نظر برسد.

برای کسانی که به خانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن علاقه مند هستند و به لوکس شدن فضا اهمیت می دهند ، قرنیزهای پلی استایرن ساده یک انتخاب شیک و مناسب بوده که به عمق فضا نیز می افزاید. شما می توانید برای خلق یک دکور جسورانه این قرنیز ها را با انواع دیوارپوش های طرح دار یا ساده رنگی ست نمایید.

ست کردن قرنیز و دکور با قرنیز چوبی

در خانه های مجلل و لوکس تمایل به استفاده از قرنیزهای چوبی زیاد است. این قرنیزها متناسب با جذابیت کلی این نوع خانه ها است و یک محیط دنج را ایجاد می کند. قرنیزهای چوب طبیعی یا مصنوعی هنوز هم می توانند برای طراحی های لوکس و جذاب مناسب باشند ، به طوری که چشم همه را به سمت خود جلب کنند و یک خانه به سبک کلبه های چوبی را تکمیل نمایند. زیبایی این ایده این است که می تواند در هر فضا از خانه ، از جمله راهروها و اتاق خواب ها البته به جز مناطق مرطوب به کار رود. قرنیز چوبی به خصوص چوب طبیعی معمولا از قیمت بالایی برخوردار است ، اما در عوض یک قرنیز لوکس و ایده آل برای اضافه کردن سبک خاص به دکوراسیون خانه است.

در حالی که برخی از صاحب خانه ها ممکن است قرنیزهای چوبی با ارتفاع بیشتر را بپسندند ، ایجاد ظاهری جذاب با چسباندن چند نوار نازک از قرنیز چوبی نیز امکان پذیر است. تخته های قرنیز با ارتفاع کم که به سبک ویکتوریایی ساخته شده اند ، حس پیچیدگی را به یک فضا می بخشند و می توانند یک دیوار کاملاً سفید را کشیده و یا در صورت جفت شدن با دیواری که رنگ آن متفاوت است یکپارچگی در فضا ایجاد نمایند. بنابراین اگر خانه شما از قبل این جزئیات معماری را دارد ، بهتر است به آن دست نزنید. اما در صورت ناقص بودن فضا پیشنهاد می کنیم با یک متخصص طراحی داخلی مشورت نمایید.

بهترین قرنیز برای دکوراسیون خانه شما کدام است؟

قرنیزی که انتخاب می کنید باید با سایر دکوراسیون و ابزارهای دکوراتیو هماهنگی داشته باشد و به اصطلاح ست شود. به طور کلی یک انتخاب مناسب برای قرنیز ، می تواند بر اساس فاکتورهایی مثل هزینه ، قابلیت استفاده و میزان کارایی قرنیز برای سبک خانه های کلاسیک و معاصر باشد. البته این بدان معنی نیست که قرنیزی که برای سبک کلاسیک مناسب است را نمی توان در خانه های سبک مدرن کار کرد. مثلا قرنیز های ساده به قرنیزهای همه کاره معروف هستند که برای استفاده در هر فضا و دکوری مناسب می باشند. بنابراین اگر در انتخاب قرنیز تردید دارید بهتر است قرنیز ساده با رنگ های خنثی را انتخاب کنید.  برای انتخاب بهترین قرنیز می توانید با کارشناسان ما در شرکت هوم لوکس تماس بگیرید.




:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: